Onur Yürüyüşü’ne yoğun polis saldırısının ardından İstanbul Valiliği’nden ilk açıklama geldi. Tüm gün boyunca ulaşılamayan Valilik, “olaylar neticesinde sağlık kurumlarımıza sevki gerektiren herhangi bir yaralanma meydana gelmediğini” iddia etti. Polisin 12 yıldır barışçıl bir şekilde yapılan Onur Yürüyüşü’ne bu yıl neden saldırdığını Valilik “provokasyon” ihtimali ile açıkladı. Polis saldırana kadar yürüyüşte herhangi bir sorunun yaşanmaması ise dikkat çekti. Valilik açıklamasının …
Devamını oku »
GZONE Türkiye’nin En Sevilen Kuir İçerik ve Eğlence Markası